Doprava zadarmo nad 65,00 €

+420 734 858 618 po - pá 9.00 - 16.00

Reklamácia

         Ako postupovať pri reklamácii tovaru

 

V e-shope spoločnosti FANTAZIE – bytové doplnky ponúkame iba produkty najvyššej kvality od svetovo známych značiek. Preto sa nikdy nedá vylúčiť možná vada materiálu alebo chyba, ktorá vznikla už pri výrobe. Vieme, že reklamácia tovaru je pre každého nepríjemná záležitosť, preto sa ju snažíme čo najskôr vyriešiť k plnej spokojnosti zákazníka.

 

         Záručná doba

Na tovar zakúpený v našom e-shope je štandardná záruka 24 mesiacov.

 

         Reklamácia používaného  tovaru

Pokiaľ sa vyskytne akýkoľvek problém s výrobkom zakúpeným na našom e-shope, v prvom rade nás kontaktujte. Popíšte dôvod reklamácie a spolu s tovarom a číslom Vášho účtu zašlite späť na  našu adresu Škroupova 441, Hradec Králové, 500 02

 

Výrobok Vám v rámci záruky vymeníme za nový. Pokiaľ nový kus už z určitého dôvodu nechcete, môžete si vybrať iný tovar v danej hodnote alebo Vám vrátime 100% z ceny reklamovaného výrobku.

 

Reklamovaný tovar nezasielajte na dobierku! Pokiaľ nám reklamovaný tovar zašlite na svoje náklady a Vaša reklamácia bude oprávnená, budú Vám náklady vynaložené na dopravu reklamovaného tovaru vrátené.

         

         Poškodený obal a tovar pri prevzatí zásielky

 

Zásielku s poškodeným obalom otvorte pred dopravcom a tovar skontrolujte. Pokiaľ je poškodený, urobte na mieste zápis o škode s dopravcom, ktorý je nutný k vybaveniu reklamácie. Máte právo neprebrať poškodenú alebo neúplnú zásielku.

Po spísaní nás ihneď kontaktujte. Takto urýchlite priebeh reklamácie a následnú náhradu tovaru. 

 

         Poškodený tovar u prevzatej zásielky

Po zistení poškodeného a doručeného tovaru nás ihneď kontaktujte. Poškodený alebo rozbitý tovar je nutné reklamovať najneskôr do 48 hodín od prevzatia.

 

Pokiaľ Vám zásielku priviezla PPL a Vy ste vo vnútri našli poškodený tovar, kontaktujte nás a my vám pomôžeme reklamáciu s PPL zariadiť. Zásielku je potrebné uchovať v pôvodnom stave a to vrátane obalov i výplní. Vyfotografujte si obalový materiál, rozbitý predmet, adresný štítok a nálepku „Krehké“.  PPL Vašu zásielku vyzdvihne a odvezie je naspäť k nám.

 

Pokiaľ Vaša zásielka dorazila cez Uloženku a Vy ste vo vnútri balíku našli poškodený tovar, kontaktujte nás a my Vám pomôžeme reklamáciou s Uloženkou vybaviť. Zásielku je potrebné uchovať v pôvodnom stave a to vrátane obalov i výplní. Vyfotografujte si obalový materiál, rozbitý predmet, adresný štítok a nálepku „Krehké“.

         V zásielke chýba nejaké položka

Najprv dôkladne skontrolujte všetok obalový materiál a pokiaľ nenájdete chýbajúcu položku, kontaktujte nás. Vzniknutú situáciu s Vami okamžite vyriešime.