Ako postupovať pri reklamácii tovaru
V e-shope spoločnosti FANTAZIE – bytové doplnky ponúkame iba produkty najvyššej kvality od svetovo známych značiek. Preto sa nikdy nedá vylúčiť možná vada materiálu alebo chyba, ktorá vznikla už pri výrobe. Vieme, že reklamácia tovaru je pre každého nepríjemná záležitosť, preto sa ju snažíme čo najskôr vyriešiť k plnej spokojnosti zákazníka.
Záručná doba
Na tovar zakúpený v našom e-shope je štandardná záruka 24 mesiacov.
Reklamácia používaného tovaru
Pokiaľ sa vyskytne akýkoľvek problém s výrobkom zakúpeným na našom e-shope, v prvom rade nás kontaktujte. Popíšte dôvod reklamácie a spolu s tovarom a číslom Vášho účtu zašlite späť na našu adresu Škroupova 441, Hradec Králové, 500 02.
Výrobok Vám v rámci záruky vymeníme za nový. Pokiaľ nový kus už z určitého dôvodu nechcete, môžete si vybrať iný tovar v danej hodnote alebo Vám vrátime 100% z ceny reklamovaného výrobku.
Reklamovaný tovar nezasielajte na dobierku! Pokiaľ nám reklamovaný tovar zašlite na svoje náklady a Vaša reklamácia bude oprávnená, budú Vám náklady vynaložené na dopravu reklamovaného tovaru vrátené.
Poškodený obal a tovar pri prevzatí zásielky
Zásielku s poškodeným obalom otvorte pred dopravcom a tovar skontrolujte. Pokiaľ je poškodený, urobte na mieste zápis o škode s dopravcom, ktorý je nutný k vybaveniu reklamácie. Máte právo neprebrať poškodenú alebo neúplnú zásielku.
Po spísaní nás ihneď kontaktujte. Takto urýchlite priebeh reklamácie a následnú náhradu tovaru.
Poškodený tovar u prevzatej zásielky
Po zistení poškodeného a doručeného tovaru nás ihneď kontaktujte. Poškodený alebo rozbitý tovar je nutné reklamovať najneskôr do 48 hodín od prevzatia.
Pokiaľ Vám zásielku priviezla PPL a Vy ste vo vnútri našli poškodený tovar, kontaktujte nás a my vám pomôžeme reklamáciu s PPL zariadiť. Zásielku je potrebné uchovať v pôvodnom stave a to vrátane obalov i výplní. Vyfotografujte si obalový materiál, rozbitý predmet, adresný štítok a nálepku „Krehké“. PPL Vašu zásielku vyzdvihne a odvezie je naspäť k nám.
Pokiaľ Vaša zásielka dorazila cez Uloženku a Vy ste vo vnútri balíku našli poškodený tovar, kontaktujte nás a my Vám pomôžeme reklamáciou s Uloženkou vybaviť. Zásielku je potrebné uchovať v pôvodnom stave a to vrátane obalov i výplní. Vyfotografujte si obalový materiál, rozbitý predmet, adresný štítok a nálepku „Krehké“.
V zásielke chýba nejaké položka
Najprv dôkladne skontrolujte všetok obalový materiál a pokiaľ nenájdete chýbajúcu položku, kontaktujte nás. Vzniknutú situáciu s Vami okamžite vyriešime.
© 1998 - 2024 Fantazie - bytové doplňky s.r.o.
Na našich webových stránkach používame súbory cookies. Niektoré z nich sú nevyhnutné a zaisťujú správne fungovanie webu, zatiaľ čo iné nám pomáhajú vylepšiť tento web a váš používateľský zážitok. Vďaka nim vám môžeme zobrazovať ponuky šité na mieru a ponúkať produkty, ktoré by vás mohli zaujímať. Aby sme to docielili, potrebujeme váš súhlas s používaním všetkých cookies, ktorý nám udelíte kliknutím na tlačidlo „Povoliť všetko“.